Jak dlouho cvičit břicho

Možná si myslíte, že čím déle budete cvičit břicho, tím ho dřív zhubnete. Ale tak to vůbec nefunguje. Můžete cvičit břicho půl hodiny v kuse každý den či obden, ale žádný výsledek se nedostaví. Cvičením břicha nezhubnete břicho. Žádnou partii těla nemůžete zhubnout jen cvičením této partie, protože tuk mizí z těla souměrně. Přestaňte tak zbytečně namáhat břicho a s ním i záda a začněte hubnout. Cvičením břicha pouze zpevníte břicho. Vytvoří se vám svaly, které budou ukryty pod vrstvou tuku.

Jak na efektivní hubnutí břicha

Základem, abyste zhubi nejen břicho, je strava a pohyb.
Důležité je pravidelně jíst (5x - 6x denně), vyhýbat se nevhodným potravinám (sladkým, slaným, tučným a smaženým jídlům) a dostatečně pít (alespoň 2 litry neslazených tekutin denně).
Dále zapojte cvičení. Vyberte si aerobní sport (běh, rychlá chůze, pomalý spinning) a cvičte dvakrát až třikrát po hodině týdně. K tomu přidejte posilování celého těla v posilovně nebo doma. Nejprve tělo rozsvičte, pak posilujte a následně se zase pořádně protáhněte. Břicho cvičíte ve výsledku max. 10 minut. Není důvod cvičit půl hodiny, protože to na hubnutí nemá vůbec vliv.


Lepší je provádět cviky na břicho pomalu a zato správně. Začínejte cvičení na břicho nejprve se třemi minutami. Cvičte 3 série po 20 cvicích zkracovaček na přímé bříšní svaly a zase 3 série po 20 cvicích zkracovaček na šikmé bříšní svaly. Postupem času přidávejte i další cviky. Můžete také začít cvičit Pilates, které je účinné na břicho.

Jak už bylo zmíněno, nejdůležitější podíl na hubnutí břicha nemají cviky na břicho, ale strava a aerobní sport. Pokud budete jíst neustále sladkosti, koláče, chipsy nebo se přejídat večer nikdy nedosáhnete pěkného a plochého břicha.