Účinné cviky na břicho

Existuje mnoho cviků, pomocí kterých si můžete vypracovat pevnou postavu i břicho. Jedná se jak o skupinová cvičení (například pilates, kalanetika), tak i o individuální cvičení. Cvičit můžete doma nebo v posilovně, důležité je vždy najít ty správné cviky a cvičit se správnou technikou. Špatně provedené cviky jsou neúčinné, proto věnujte dostatek pozornosti správnému cvičení. Týká se to nejen cviků na břicho, ale i těch ostatních na celé tělo.

Účinné cviky na břicho

Účinnými cviky na břicho jsou zkracovačky (přímé i s vytáčením). Zkracovačky můžeme cvičit i na míči nebo s nohama nahoře v různých úhlech. Pamatujeme si, že vydechujeme při pohybu nahoru. Raději cvičíme pomalu než rychle, kdy může být cvik zároveň špatně provedený. Na spodní část břicha cvičíme zdviháním pánve o pár centimetrů, zatímco děláme svíčku. Dále můžete dělat cvik šlapání kole.


Podívejte se na cviky na břicho na videu.

Nezapomeňte na aerobní pohyb a posilování

Aby bylo hubnutí břicha účinné, nezapomeňte posilovat celé těla. Posilovat jej můžete doma s vlastní váhou těla nebo v posilovně. Pokud máte na břiše tuk, tak ten zhubnete pouze aerobním pohybem. Zvolte běh, jízdu na kole nebo spinning, ale dávejte pozor na správnou tepovou frekvenci.